Saturday, 13 February 2010

""Sunyinya duk sorang2 kat KHAr""

Nampaknye semua dah balik kampung...
Tinggal aku sorang jer kat Khar nie kot,ek...
Aku baru je wat blog nie, saja just nak perkenalkan diri pada tatapan umum...
Maklumlah aku nie tak berapa terkenal,hahahaha....
Dalam blog ni rasanya aku nak luahkan semua yang aku rasa, xkisah dalam bab apa sekalipun...
politik, ekonomi,sosial,pasal tunang aku, pasal pelajaran, pasal kewangan, pasal kawan2 dan macam2 lagi la .....
hopefuly korang semua tak bosan baca blog aku nie k.....

No comments:

Post a Comment