Tuesday, 16 February 2010

Kenapa panggil orang mcm binatang??

ari nie xder mud sgt2 sebab....ntah la, aku pun rasa xtau...
masa nak kuar makan tadi,ada orang tu panggil aku mcm binatang jer..
skrg nie dah akhir zaman, ada jugak manusia panggil kat manusia mcm binatang..
ntah la, aku rasa nk pitam plak dengar orang panggil aku mcm binatang....
saper2 yang faham keadaan aku.....manusia sama ke mcm binatang kat bawah nie??lu pikir la sendiri....


No comments:

Post a Comment